تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

آندو: هیچ تیمی در آسیا زنگ تفریح نیست| باید تیم اول صعود کنیم

  • کد خبر: ۲۰۶۳۳۱
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
آندو: هیچ تیمی در آسیا زنگ تفریح نیست| باید تیم اول صعود کنیم
آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی باید از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به عنوان تیم اول صعود کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد اولین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین با برتری ۴ بر یک تمام کند.

تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران از این برتری راضی است. او می‌گوید: «فلسطین تیم جنگنده‌ای بود و با انگیزه ظاهر شد. اما ما باید راه خودمان را برویم و نیاز به برد در بازی اول داشتیم که شکر خدا به دست آمد. به تیم فوتبال فلسطین هم که تیم جنگنده‌ای بود خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها خوب دویدند و ما را آزار دادند، اما به هرحال سطح فوتبال ایران متفاوت است و ما جزو مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شویم.»


آندو درباره اینکه ژاپن دربازی اول مقابل ویتنام غافلگیر شد نیز این توضیحات را داد: «درست است که ژاپن توانست تیم ملی ویتنام را شکست دهد و در نهایت به بازی برگشت و به توپ و میدان مسلط شد، اما دیدید که این تیم هم مقابل یک تیم کم نام و نشان مانند ویتنام دچار مشکل شد. به نظر من نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. ویتنام با بازی خوب مقابل ژاپن ثابت کرد که در این جام ممکن است شگفتی رخ دهد. برای همین نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. بازی ژاپن با ویتنام می‌تواند یک درس برای ما باشد تا در همه بازی‌ها با انگیزه حضور یابیم و اجازه ندهیم که حریف فکر پیروزی به سرش بزند.»

مربی تیم ملی درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی هم این صحبت‌ها را به زبان آورد: «درباره نکات فنی آقای قلعه‌نویی بعد از بازی توضحات کامل دادند. نکته بسیار مهمی که در صحبت‌های ایشان وجود داشت این بود که اشاره کردند به روحیه یکدلی و اتحاد بازیکنان. همان طور که آقای قلعه‌نویی هم گفتند برای بازیکنان تیم ملی فرقی ندارد یک دقیقه بازی کنند یا ۹۰ دقیقه. همه دل‌شان برای این تیم می‌تپد و برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند. انتظار ما هم چیزی جز این نیست و به دنبال داشتن یک تیم واحد هستیم. با چنین روحیه می‌شود به موفقیت‌های بزرگ رسید و امیدواریم به این نتیجه دست یابیم.»

آندو درباره سطح مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز این توضیحات را داد: «تا این‌جای مسابقات تفاوت تیم‌ها با گذشته کاملا مشهود است. یکسری تیم درجه دو و سه در آسیا حضور دارند که خیلی پیشرفت کرده‌اند. آن‌ها دوست دارند به سطح تیم‌های درجه یک آسیا برسند که همین انگیزه کار را برای مدعیان سخت و دشوار می‌کند. نحوه برگزاری قطری‌ها هم عالی است. آن‌ها چیزی کم نگذاشتند و امکاناتی که دراختیار تیم‌ها قرار گرفته با جام جهانی برابری می‌کند.»

آندو در پایان صحبت‌های خود روی بیان یک نکته تاکید کرد: «باید دست به دست هم بدهیم و در بازی‌های سخت آینده با روحیه و متحد ظاهر شویم. تیم ملی بازی‌های سختی پیش رو دارد و این طور نیست که خودمان را از پیش برنده بدانیم. باید با انگیزه ظاهر شویم و اجازه ندهیم موقعیتی که الان در اختیار ما قرار گرفته به سادگی از دست برود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->